+371 260 74 631

Neregulāro pasažieru pārvadājumu noteikumi

Šie noteikumi ir publisks līgums, kas tiek noslēgts tieši starp Klientu (Pasažieri) un neatkarīgu Pārvadātāju brīdī, kad Klients apstiprina pasūtījumu, izmantojot AndreTransfer servisu.

1. Pārvadātāja pienākumi un atbildība
1.1. Pārvadātājs uzņemas pilnu un ekskluzīvu atbildību par brauciena drošību, pasažieru dzīvību, veselību un mantu, transportlīdzekļa tehnisko stāvokli un Ceļu satiksmes noteikumu ievērošanu.
1.2. Pārvadātāja mērķis, veicot braucienus uz lidostu, ir nogādāt Pasažieri orientējoši 2,5 stundas pirms lidojuma. Neskatoties uz to, Pārvadātājs negarantē ierašanos galamērķī precīzā laikā un nenes atbildību par Pasažiera netiešajiem zaudējumiem (aviobiļetes utt.) force majeure gadījumos.
1.3. Gadījumā, ja notiek incidents, kas padara neiespējamu tālāku kustību, Pārvadātājs apņemas veikt visas saprātīgās darbības, lai palīdzētu Pasažierim.

2. Pasažiera pienākumi un atbildība
2.1. Pasūtījuma apstiprināšana: Pasažiera pienākums ir patstāvīgi sazināties ar AndreTransfer servisu (pa tālruni vai ziņapmaiņas lietotnē), lai apstiprinātu savu pasūtījumu ne vēlāk kā 2 (divas) dienas pirms izlidošanas vai ielidošanas. Tikai pēc šāda apstiprinājuma saņemšanas Serviss nosūtīs Pasažierim informāciju par automašīnu un Pārvadātāju. Ja apstiprinājums netiek saņemts, Serviss patur tiesības atcelt pasūtījumu bez iepriekšēja brīdinājuma.
2.2. Laika plānošana: Pasažieris uzņemas pilnu atbildību par automašīnas pasūtīšanas laika izvēli. Pārvadātāja pienākums ir piebraukt norunātajā laikā, nevis sekot līdzi reisu kavējumiem vai atcelšanai.
2.3. Pasūtījuma atbilstība: Brauciena nosacījumi (pasažieru un bagāžas skaits) tiek saskaņoti iepriekš. Ja tie tiek mainīti, Pārvadātājs ir tiesīgs piemērot papildu samaksu vai atteikt pakalpojumu.
2.4. Materiālā atbildība: Pasažieris apņemas kompensēt izmaksas par salona ķīmisko tīrīšanu vai transportlīdzekļa bojājumiem, kas radušies viņa vainas dēļ.
2.5. Uzvedības noteikumi: Automašīnas salonā aizliegts smēķēt, lietot alkoholiskos dzērienus un ēst. Pasažierim ir pienākums piesprādzēties ar drošības jostu.

3. Gaidīšanas laiks
3.1. Sagaidot lidostā: Cenā iekļauta 1 stunda bezmaksas gaidīšanas no lidmašīnas faktiskās nolaišanās brīža.
3.2. Sagaidot adresē: Cenā iekļautas 15 minūtes bezmaksas gaidīšanas.
3.3. Par gaidīšanas laika pārsniegšanu tiek piemērota papildu maksa 10 eiro par katru nākamo stundu.

4. Pasūtījuma atcelšana un maiņa
4.1. Bezmaksas atcelšana: Pasažieris var bez maksas atcelt braucienu ne vēlāk kā 3,5 stundas pirms noteiktā laika.
4.2. Maksas atcelšana: Atceļot braucienu mazāk nekā 3,5 stundas pirms noteiktā laika, Pasažieris apņemas samaksāt 100% no pakalpojuma cenas.
4.3. Maršruta maiņa: Jebkuri braucieni ārpus iepriekš saskaņotā maršruta tiek apmaksāti atsevišķi.

5. Papildu noteikumi
5.1. Sagaidītāji lidostā: Par katru sagaidītāju, kurš nav pasažieris, tiek piemērota papildu maksa 10 eiro.