+371 260 74 631

Servisa lietošanas noteikumi

Spēkā stāšanās datums: 04.07.2025

Šie noteikumi ir publisks piedāvājums (oferte) un nosaka kārtību, kādā tiek izmantots AndreTransfer serviss (turpmāk – Serviss), kuru pārvalda IK “AndreTransfer”, reģ. Nr. 41502039438 (turpmāk – Operators). Gadījumā, ja pastāv pretrunas starp latviešu un citu valodu versijām, noteicošā ir latviešu valodas versija.

1. Vispārīgie noteikumi:
1.1. Šajos Noteikumos ar “Servisu” tiek saprasts viss informācijas kanālu kopums, kas tiek izmantots pakalpojumu pasūtīšanai, ieskaitot, bet neaprobežojoties ar: tīmekļa vietni www.AndreTransfer.lv, tālruņa numuru +371 26074631 (zvani un ziņapmaiņas lietotnes), kā arī oficiālajiem kontiem sociālajos tīklos.
1.2. Serviss sniedz informatīvus starpniecības pakalpojumus, savienojot klientus (turpmāk – Klients vai Pasažieris) ar neatkarīgiem pārvadātājiem (turpmāk – Pārvadātājs).
1.3. Veicot pasūtījumu jebkurā no 1.1. punktā norādītajiem veidiem, Klients apstiprina, ka ir iepazinies, saprot un pilnībā piekrīt šiem Noteikumiem. Pasūtījuma veikšanas fakts ir šīs ofertes bezierunu akcepts.
1.4. Veicot pasūtījumu, Klients apliecina, ka ir iepazinies un pilnībā piekrīt ne tikai šiem Noteikumiem, bet arī Neregulāro pasažieru pārvadājumu noteikumiem, kas regulē viņa tiešās attiecības ar Pārvadātāju un ir neatņemama pasūtīšanas procesa sastāvdaļa.

2. Servisa Operatora loma, tiesības un atbildība:
2.1. Operators sniedz Klientam tikai un vienīgi informatīvus pakalpojumus – neatkarīga Pārvadātāja atrašanu un nozīmēšanu brauciena veikšanai saskaņā ar Klienta norādēm.
2.2. Servisa Operators nav pārvadātājs, nesniedz transporta pakalpojumus un neatrodas darba attiecībās ar Pārvadātājiem.
2.3. Operatora atbildība aprobežojas tikai ar kvalitatīvu informatīvo pakalpojumu sniegšanu.
2.4. Tiesības atteikt pakalpojumu: Operators patur tiesības atcelt sākotnēji pieņemtu pasūtījumu, paziņojot par to Klientam ne vēlāk kā 1 (vienu) dienu (24 stundas) pirms plānotā brauciena, ja rodas neparedzēti apstākļi, kuru dēļ nav iespējams nodrošināt oficiālu partneri-pārvadātāju. Šādā gadījumā Operators neuzņemas nekādu materiālo vai cita veida atbildību par pasūtījuma atcelšanu.
2.5. Alternatīvas piedāvājums: Atceļot pasūtījumu saskaņā ar 2.4. punktu, Operators, labas gribas vadīts un kā palīdzību, var piedāvāt nodot Klienta kontaktu neatkarīgam privātam autovadītājam. Piekrītot šim piedāvājumam, Klients pilnībā uzņemas visus riskus, un Operators nenes nekādu atbildību par šī brauciena norisi, kā tas ir aprakstīts Klientam nosūtītajā informatīvajā ziņojumā.

3. Pārvadātāja atbildība
3.1. Pilnu un ekskluzīvu atbildību par brauciena drošību, pasažieru dzīvību, veselību un mantu, transportlīdzekļa tehnisko stāvokli un Ceļu satiksmes noteikumu ievērošanu uzņemas Pārvadātājs. Pārvadātāja civiltiesiskā atbildība ir apdrošināta saskaņā ar spēkā esošo OCTA polisi.
3.2. Pārvadātāja mērķis, veicot braucienus uz lidostu, ir nogādāt Pasažieri galamērķī orientējoši 2,5 (divas ar pusi) stundas pirms lidojuma. Neskatoties uz to, Pārvadātājs negarantē ierašanos galamērķī precīzi noteiktā laikā un nenes atbildību par jebkādiem Pasažiera netiešajiem zaudējumiem (tostarp aviobiļešu vērtību), kas var rasties brauciena aizkavēšanās dēļ.
3.3. Pie kavēšanās iemesliem, par kuriem Pārvadātājs nenes materiālu atbildību, tiek pieskaitīti nepārvaramas varas (Force Majeure) apstākļi: ceļu satiksmes sastrēgumi, CSNg (kas nav notikuši Pārvadātāja vainas dēļ), trešo personu vai valsts iestāžu rīcība, ekstremāli laika apstākļi, sadursmes ar dzīvniekiem, kā arī pēkšņi transportlīdzekļa tehniski bojājumi.
3.4. Palīdzības garantija: Iestājoties kādam no augstāk minētajiem apstākļiem, Pārvadātājs apņemas veikt visas saprātīgās darbības, lai palīdzētu Pasažierim, ieskaitot alternatīva transporta izsaukšanu vai sazināšanos ar Servisa Operatoru.

4. Apmaksas kārtība un līguma noslēgšana:
4.1. Apmaksa par pārvadājuma pakalpojumiem tiek veikta tieši Pārvadātājam skaidrā naudā.
4.2. Servisa Operators neiekasē maksu no Klienta par saviem informatīvajiem pakalpojumiem.
4.3. Pārvadājuma līgums tiek noslēgts tieši starp Klientu un Pārvadātāju pasūtījuma apstiprināšanas brīdī.

5. Klienta pienākumi:
5.1. Pasažierim ir ieteicams patstāvīgi ieplānot pietiekamu laika rezervi braucienam.
5.2. Klients apņemas savlaicīgi ierasties norunātajā iekāpšanas vietā un informēt par jebkādām izmaiņām.
5.3. Klients ir atbildīgs par visu nepieciešamo ceļošanas dokumentu esamību.